Priėmimas 0%, darbuotojai grybauja lauke, nors aiškiai turėjo matyt, kad užėjo žmogus. Pralaukta iki 10min, kol teko skambint ant vizitinės nurodytam numeriui, kad iš lauko ateitų aptarnaut.
Apgadintos durelės, suplėšyta sėdynė, pastovus kartojimas "labai purvina, etc.", atsakomybės atsisakyta.
Kitur tokių problemų nėra buvę. Paima, sutvarko, jokių komentarų. Jokių kliurkų. Pirmas ir paskutinis kartas. Siūlau apeit.
Jeigu jau nuspręsit pasimėgint, tada siūlau susifotografuot visą saloną/išorę (Pasitikėjau, suklydau šioj vietoj, pats kaltas), kitu atveju gausite atsakymą, kad "taip jau buvo, mūsų darbuotojai apmokyti iškart pranešt kokį nors apgadinimą.". Aha, puikiai veikia tokia praktika.
Na ir pasiruoškit, jei atvešit ilgiau nevalyta, tai jums bus priminta ne kart.
Papildymas po Mariaus atsakymo:
Būtų labai gerai, jei būtų FEIKAS, nebūtų nervų ir apgadinimų. Peržiūrėjau banko išrašą, už darbus atsiskaityta 2023-08-07. Kadangi automobilis ne mano, parodžiau sėdynę savininkui įsitikint ar aš nepražiopsojau tokio įplyšimo, kas būtų keista, bet patvirtino, kad tokio įplyšimo nebuvo. Iškart skambinau jums, tada laukiau 2h+, kol perskambinot, kol išsiaiškinot situacija. Neatsimenu tiksliai žodžių, bet esminis dalykas, kad jūsų darbuotojai tikrai nieko dėti ir įplyšimas buvo priimant auto, ir kad darbuotojai tikrai būtų pranešę apie bet kokią žalą. Na ir dar šusnis "atmazų".
Galvojau atvažiuot, bet po skambučio nusprendžiau nesivargint, ne nauja mašina, ir jei jūs tokie įsitikinę savo tiesa, prieš nenusifotografavęs jums nieko neįrodysiu. Na ir savininkas apramino. Galvojau iškart atsiliepimą rašyt, bet palaukiau, nusiraminau ir galvoju, ai tiek to, visko būna. Bet visai neseniai teko vėl įsėsti į automobilį ir pastebėjau nuskeltą plastmasę ant durelių, ko tikrai nebuvo. Paklausiau savininko, sakė tai buvo po plovimo. Dėl to, ir rašau tik dabar, nes akivaizdu, kad darbuotojai neperspėja dėl visos žalos.
Savininkui meluot nėra tikslo, man irgi, dėl to specialiai rašau iš savo pagrindinės paskyros su savo vardu ir pavarde. Nežinau ką jūs tikitės išsspręst, jei su jumis jau buvo kalbėta, o atsakymai buvo tipiniai. Bet kokių atveju, anksčiau buvo valytą kituose centruose, nebuvo problemų ir juolab tiek komentarų dėl nešvaraus salono, vien tik dėl tokio aptarnavimo galima būtų -1 duot. Bei matos pagarba ir atidumas, kai net negalite teisingai vardo parašyti. Taip, kad man gėda prieš savininką, kad pasiūliau jus, tebunie gėda dabar jums už padarytas klaidas.
Juoda, SKODA OCTAVIA, atsiskaitymas kaip minėjau 08-07. Jeigu norėsite išsispręst susirasite, 21a., aš nebesiruošiu vargintis, skambinėt, laukt, važinėt, tiesiog palieku atsiliepimą už paslaugų kokybę kokią gavau.